Tuesday 20 March 2012

i need an antibody ..

segala senyuman yang menyembunyikan kesakitan .. (:
but i realize that it's strengthen me ...
Allah , give me an antibody to gain more strength for me to go on in my life ...
 

sebenarnya bukan sebab sedih kea apa , tapi sebab aku rasa macam badan aku nie dah takde antibody untuk support and lawan sekali penyakit yang datang .. even sakit tu sikit jea , aku macam terus tak bedaya nak buat apa .. kenapa dengan aku ? maybe sebab emosi belum stabil n stillba nyak benda yang perlu difikir and dilupakan .. tapi tersangat lah tak larat macam nie , siapa yang suka sakit .. and kadang kadang rasa macam , lemahnya aku .. kenapa aku tak macam orang lain ... kenapa aku macam nie .. 

you're my antibody ..
my truefriend is my antibody .. because whenever i lost all my strength , he'll try and do everything to give me back my smile ...


dah lama aku tinggalkan blog nie , tapi sekarang aku rasa macam hari hari aku perlu post new entry sebab aku rasa yang hidup aku dah mula bosan n tak stabil balik .. 
kosong ..
aku rasa macam hidup aku kosong sangat sebab tade benda baru dalam hidup ..

i'm an ordinary girl that looking for new things in my life for every single second .

so please , wujudkan seseorang yang boleh memberi sesuatu yang baru dalam hidup aku , untuk aku lupakan segala yang lama .. 






2 comments: