Monday 24 October 2011

back to normal




ini tandanya budak nieyh dak beransur pulih seperti sedia kala ..
huhuuu ... nakal kann ? KAMI KENA DENDA SEBAB BISING TIME ORANG LAIN BUAT PRESENTATION OM KAT DEPAN .. hahahahaa ...
dann , ini lah akibatnya .. kami menggila ..
topiknya , bila nak matang niee ?

oke , hari ini .. apa yang jadi eakk ..
pagi tadi bangun macam biasa .. and agak lambat 7.15 .. maklumlah tak boleh tidur sampai kul4 lebih ..
bangun pagi dengan perut yang saket . (senggugut) tapi mood agak baik , so still boleh tersenyum ..
sangat gembira bila masuk lab , aircond tak berfungsi .. nasib baik lah dapat keluar awal .. law tak , tak tawu lahh . then macam biasa g makan and prepare untuk presentation terakhir 0M ..
kami group ke2 .. time first group present , kami memekak , then cam dalam pic tu lah .. terima hukuman ..
time group kitorang , sir cakap "saya dapat new highscore maen game" cool !!!
dia boleh maen game . hampehh .. =.= punya lah semangat aku present .. tapi takpe .. dah setle ! and kelas terakhir for this sem ! woohoooo !! =D

petang ada kelas ganti but time balek dari kelas om , kaki aku dah mula menggigil ,,, macam biasa berlau time aku dtg bulan lah .. then petang tu tak larat bangun langsung .. haishh ..
apa cara supaya tak senggugut teruk haa ??
tak suka betull ..
hari nie tak de pape cerita yang best ..
just wanna say , i miss the moment with youu .. nak sangat cakap ayat niee .. tapi tak tawu untuk sape .. huahuahuaaa .... XD

oke dahh .. byee . nanti sambung lagi .. bukan mood menaip malam nie ..

#blog nie blog saya , so saya tulis semua untuk diri saya .. bukan untuk awak ..
kalau rasa nak baca juga .. baca lah , tak halang .. but baca and diam k ..
please .. ^^

No comments:

Post a Comment