Monday 24 October 2011

memory

tadi rasa macam nak stop menaip dah ,
tapi saja nak improve agy typing skills utk keyboarding class sokk ..
bhahaha .. tak lahh ..

when we talk about memory , tak kesah lah pahit ke manis , its still memory and we'll keep it till the end of life right ?

so pada aku , apa yang aku type at blog nie , sume nye KENANGAN dalam hidup aku .. and aku takkan padam . if aku type something , bermakna benda tu akan jadi memori dalam hidup aku sampai bila bila . (=
so bila aku ada tercakap sal kaw , terletak pic kaw , if one day kaw ngan aku dah tak de kaitan , jangan lah ingat aku tak habis lagi hal dengan kaw or ape2 lah .. tapi semuanya untuk kenangan aku .. and aku takkan pernah padam ..

kalau kau tengok, please don't say or judge anything ..
aku type hanya untuk aku . jangan jadikan satu masalah untuk kaw ..
aku tak halang siapa siapa pown nak visit blog hudoh nie .. ^.^
thank you

No comments:

Post a Comment