Tuesday 25 October 2011

apa itu peraturan ? =='

hari nie genap 3 bulan 23 hari aku kat PSIS nie .
and aku dah  mula bosan dengan apa tu PERATURAN .

hari nie cuti kann , DEPAVALI . but PSIS kesayangan aku nie boleh bantai buat aktiviti seawal 8 pagi .
tapi malangnya kul12 lebih tadi baru aku bangun . dah nama pon cuti kan ? bangla pown cuti arinie , kenapa aku perlu bangun awal kan ? opss ! sorry . ada pulak yang marah kangg .. en.HAKIMI saya kerja lah nie .. cian beliauuu ... bhahahaa ..
nie lah tandanya aku dah mula bosan dengan peraturan . walaupun pagi tadi aku dengar announcement KEHADIRAN WAJIB , apa yang aku lakukan adalah menarik selimut and sambung tidur . =D
SO , cepat cepat lah datang CUTI , aku dah tak tahan dengan segala peraturan dalam nie ... and dah mula EXCITED dengan kehadiran CUTI .. i love you lah ! mmuahx !

BABY SAMSUNG ACE

aku online jea pagi tadi , dapat notifciation adik aku si DIDI GEDIK post at wall ..
wahh .. via samsung mobile .. hambekkkaw .. dia dulu .. jelez nieyh jelez ..
aku dah termimpi mimpi kai samsung ace . tawu tawu dia dah BERvia samsung mobile duluu .. hamboii ..
aku bila lagi nie ?? =.=
teruja  nieyh ...


teruja punya pasal sampai tak tawu nak type apa dah ..
nanti aku sambung lagi .. kbai .. (=

you're my next ... ((=




No comments:

Post a Comment