Thursday 27 October 2011

makhluk Allah yang berada di alam lain.

malam tadi tidur lambat gila melayan husna n tiqah tgk cerita korea . haish ..
gila lah .. tapi itu lah penghibur aku sebenarnya sekarang ... (=
then pagi tadi bangun lambat . 'memang hari hari bangun lmbat pun .'
bangun g kelas , then buad last test dalam lab yang sangat panas + budak memekak .
gila terganggu doe . but , seb bek dapat buad dengan jayanya ! alhamdulillah .. (=
hari nie setle ujian akhir islamic education ngan test akhir utk keyboarding skills sem nie .
lepas nie prepare utk final and last quiz microenomic . (=


hari ini aku rasa nak cakap sal hal2 anih yang berlaku at psis nie semenjak akhir2 nieyh .
aduhh .. actualy bila bercakap sal benda alah nieyh yg aku tak larat ..
aku kalaw boleh ta nak pike sal bnda nie , 'dia' kan memang ada kat mana mana jea . ciptaan Allah juga kan .
kalau kita tak kacaw dia , takde lah dia nak kacau kita . but bila budak2 nie menggembar gemburkan hal nie .
siapa tak cuak kan ? adoyy .. since kat SMTKK dulu , bila dah dekat2 nak exam jea , mula lah ada 'benda benda' , dan ini sangat memenatkan doe . sebab asik fikirkan rasa takut .
kalau boleh aku tak nak layan sangat perasaan nie . n cepat cepat lah balik umahh .. huhuuu ..
bila dengar cerita budak budak nie pagi tadi , pergh ! gempak jugak doe .
tapi aku belum rasa yang lagi gempak dari apa yang berlaku at SMTKK .
n harap harap tak nak lah ada kan . cukup lah sekali ..


kalau aku nak selitkan hal lain ckit at post nie boleh tak ? ^.^
        kadang kadang kita perlu hipokrit untuk kebaikkan diri sendiri and orang sekeliling kan ? tapi tak selalunya kita kuat untuk melaluinya . dan sekarang aku dah mula merasakannya . #wahh . ayat , tak boleh pergi .
hurmmm .. malam semalam aku tak tawu kenapa , rasa rindu sangat , tapi aku ignore jea rasa , sbb pada aku , benda nie bukan satu benda yang penting lagi dah ..
tapi HAKIKATNYA , benda nie bukan sesuatu yang senang dalam hidup aku , n satu cabaran yang sangat besar untuk melupakan KAU lah weyy ... =.=
and malam tu terbawak sampai dalam tidur . kepala hotak lah kan , bila aku mimpi kaw ..
hurmm .. sekelip mata jea doe , apa yang kita cakap sume nie , hilang macam tu jea ..

oke dah lahh . ta nak sambung lagi ....
aku dah berjaya pon lupakan kaw  , so ujian yang sebesar nie ..
tak kan menjadi masalah pada akuu ..


saya kan kuatt ... XD
wooho0oo !!!!!!!!!!!!!!
kuat menjalani segala ujian dan dugaan , termasuk segala cerita cerita pelik di bumi psis nie skunk .. =.=


mengimbas kenangan di SMTKK ..
and wondering , 'boleh tak aku nak kurus cam time nie balek ?
dan menjadi lebih tinggi ckit dari yang nie?'




No comments:

Post a Comment