Friday 28 October 2011

new chapter , new story and new LOVE . (=

seriously ini cerita BARU , tajuk BARU n yang paling penting CINTA BARU dalam hidup aku , but aku sendiri tak sedar bila n macam mana aku boleh terjebak dalam dunia nie .









ini NEW LOVE <33

kalau aku letak pic nie , sah sah semua orang tahu kan ,
ape kejadahnya yang aku ngah lalui n telah terjebak skunk .
OMG , damn IN LOVE with him .
KANG GARY .
gila lah weyy .. XD

INI lah yang berlaku skang .. sweet kann dia ? huhuuu ...
sejak azali lagi , aku memang tak pernah suka lelaki lelaki korean , sebab aku tak suka langsung lelaki jambu .
but he is the one that have MACHO , COOL , n SWEET face dalam banyak banyak korean guy .
omg , AKU SUKA DIA . tak tipu . huhuuu ..
payah lah bila dah mula obses nie ..

seronok bila dah jumpa minat baru dalam hidup .
yang penting , boleh buat aku tersenyum . ((=

No comments:

Post a Comment