Wednesday 19 October 2011

(= bermula hari aktifnya aku didalam dunia blogging .. but y ?

kadang kadang kehilangan seseorang boleh buad kita tersedar . exactly thats the reason y aku nak menulis nie . sebab selama nie dia lah yang meneman aku pagi petang siang malam . 25 jam aku dengan dia . menulis nie cara terbaek untuk aku mengadu , bercerita , macam  mana aku selalu dengan dia . kira pengganti lah .. i know that i can forget u , without lost my mind . (= tapi nie lah caranya . so dunia blogging will be my bff after this .
hurmmm ... take care yea bff .. sepanjang aku dengan kaw YAZID RAZALI , kaw lah peneman aku kann .. but now , aku dah takde kaw lagi .. tipu lah kalaw aku ckp aku tak cdeyh .. but that's the only way sayangg ..
take care keyh ... walaupun tak contact lagi , tak semestinya aku akan jumpa bff terbaekk macam kaw lagi .. you'll be my BFF forever bie .. ^.^
kaw lelaki paling KACAHAK pernah aku kenal .. kat TUFF .. and the most important thing is , kaw SAMAT cute ... heyy .. i love you forever taw ..
tak kesah lah kaw pike aku kejamm or whateva sbb tinggalkan kaw , but thats the only wayy ..
his smile is endless .

No comments:

Post a Comment