Thursday 20 October 2011

the reason why i'm strong and keep smiling . ((=

kan orang cakap , merelakan , memaafkan lebih baek dari berdendam ..
so nie lah apa yang aku buad skang ..
and thankz Allah , aku still bertahan .. n still boleh tersenyum ..
kehilangan someone yang buad aku tersenyum setiap hari , bukan lah senang ..
but aku tawu aku boleh , n aku kena boleh ..
the only reason is , i have my friend that make me smile .. FYZA , BAD , NADH n HUSNA my rum8 ..
setiap bangun pagi without any call or msg dari kaw like usually , rasa janggal and moody sangat ..
tapi setiap pagi jugak lah fyza , bad n nadh selamat kan mood aku n buad aku bersemangat untuk jalani hari tu ..
n bila setiap malam takde lagi fon aku berbunyi msg or call dari kaw , husna mesti buad aku gelak n lupakan kaw ..
and macam nie lah smpai aku dapat lupakan kaw YAZID ..SO takde lah istilah 'pray everyday that i'll lost my mind' ...

No comments:

Post a Comment