Thursday 20 October 2011

menaip lagi . (=

kenapa ? sebab rindu , bosan n bagai bagai lahh ..
nak tawu ? selalu tyme nie aku tengah bercerita dekat dia apa yang jadi arinie , n mendengar cerita dia ..
tapi disebabkan sekarang blog nie new BFF , aku bercerita dekat sini pulak lah kann ..
janji saya happy .. ((=
pagi tadi bangun tidur , tengok fon , no msg or call ...
then bangun dengan 'senyum kambing' nak pergi ke kelas ..
bila si badh menjerit , turun without any smile .. sangad masam lah macam cuka ..
memang macam tu lah pown semenjak akhir akhir nie .. mendiamkan diri setiap pagi ..
dah lama ckit baru lah boleh tersenyum di sebabkan perangai dorang bertiga nie lahh ..
pastu sampai kelas sir , pergh !!! NEBES gila lah kan, nak buad oral presentation ..
and i be the 2nd last .. wooho0oo .. lagi lah gila .. sangad cuak , sbb aku sorang jea yang buad STORY TELLING .. kahkahkahh ..
but thankz Allah .. dowg intrested jugak lah dengan presentaion aku .. yang pnting oral setle !! wheeeee ... XD
petang patut ada kelas ISLAMIC EDUCATION oke .. tetiba badrul bgtawu , kelas cancel ..
sangad cdeyh sebab tak dapat tengok ustaz farid !! bhahaha .. gatall ..
pastu petang tadi , someone yang pernah maki maki aku dulu , tengtibe add aku kat fb ..
dengan baek hatiii nya lah aku cnfirm .. then contact balek dengan dia ..
tak tahu lah nak senyum smpai ke telinga , or it just nothing .
now contact ngan dia balek , and DAMN .. line macam hanjingg pula ..
suka lah niee ... =.="


meneruskan hari hari tanpa kaw lah bff ..
and keep praying , its gonna be better than before ...
u can myra !! oyeah oyeah ~~
lets sleep ... bye bff ..
jumpa lagi esok ..
will miss you .. esok aku type lagi ..
love you ... <33
budak kecik yang selalu menjerit panggil aku  pagi .
sorry .. 

No comments:

Post a Comment