Thursday 20 October 2011

people change

kadang kadang kutukkan tu tak semestinya membunuh or mrnjatuhkah , malah menaikkan and menjadikan someone tu berubah and jadi lebih matang. so senyum lah and terima sebarang kutukan dengan meletakkan dalam kepala and hati , "kutukkan kaw menyedarkan aku.Terima Kasih (=' ..

oke mulai hari ini aku takkan SPEAKING lagi .. bahasa melayu kan bahasa ibunda . HAHA . ptut kea ? tak lah . people make mistake right ? dan bila kau broken english tu tak semestinya kaw bodoh or low class .. kan orang selalu cakap BELAJAR DARI KESILAPAN .. so tak kesah lah kann . lagi pown kaw tak perlu nak bangga sangat lah bila ENGLISH kaw hebad sangat . kalaw setakat dengan perkataan perkataan bodoh and ayat ayat terlebih bagus kaw tu .. menipu lah kalaw kaw tade kesilapan dalam SPEAKING kaw , kau tu melayu . and before kaw PANDAI sangat pown , kaw tak buad kesilapan kea kan ?

oke dah , tu bukan point aku sebenarnya , tapi pagi tadi bila aku bangun tidur , aku dapat satu msg yang sangat MENYEDARKAN aku . walaupun aku rasa kutukkan tu buad air mata aku mengalir pagi tadi ...
nak tawu dari sape ? dari YAZID RAZALI . but msg tu bukan dye yang anta actualy , msg tu hinaan dari EX dye kat dye .. tapi yang penting banyak gila pasal aku . tak kesah la kan kaw nak judge aku apa . langsung tak menggugat aku . but thankz sangat sangat sebab kau menyedarkan aku .. satu lagi peringatan at kaw and diri aku sendiri . once kau dah naik atas ckit dari orang lain , tu tak bermakna kaw boleh hina orang lain . tak bermakna kaw boleh caci orang yang pernah menaikkan kaw satu masa dulu ... letak jugak dalam kepala , tak selamanya kaw kat atas .. jangan lah buad orang pandang kaw macam SAMPAH dengan attitude kaw yang macam apa , tak guna sangat pown pandai tapi perangai macam haram ... kadang kadang apa yang kaw cakap tuh terkena kat diri kaw sendiri ..



satu hari bila kaw jatuh nanti , kaw ingat balik dari zaman kaw bodoh , smpai zaman kaw naik ...
n kenapa kaw jatuh .. ((=

#kutukkan kau membantu aku ..


No comments:

Post a Comment