Friday 4 November 2011

i miss you

i miss you bff .. sorry lama tak update .. aku bz and maklumlah , kelas keyboarding dah abeh , so macam malas nak typing dah .. ngeee .. ((=

semalam around kul2 , ibu and abah sampai at psis , amek aku .. happy gila lah nak balek gombakk .
kitorang hantar kan FYZA kat sungai buloh . ya Allah , aku nampak saujana utama .. tak perlu lah cerita sal tu .. =.= apa yang aku buad masa nak tempat tu ialah TUTUP MUKA n buad macam takde pape .. andd , aku berjaya ! (= maknanya , aku hebat lahh .. huhuuu ..
then smpai gombak tercinta dalam kul 5 lebih .. wow ! rindu gila kat budak budak kat rumah yang paling rindu zaid kembar aku (budak kecik kacak a.ka. my future bf) , ijul , qaisara and si mantopp baby baru .. balek terus carik dorang , and yang first mesti lah jumpa atok dulu .. ((=
dapat makan lauk ibu , terus tertidur ,, HAHAH .. terukk ...!


PSIS , i'll miss you .. bhahahaha ...

dah berapa hari aku tak update pape kann ..
so aku nak bertyping hari untuk catatan memori kuu .. ((=
-rabu 2/11 , tengtibe aku bercontact balek dengan someone yg pernah jadi sgt special dlm hidup aku tyme aku  form3 .. bhahahaa .. how sweet .. cam dulu gak , dye stay sengal and blurr.. malam rabu jugak ada ceramah dari H.M TUAH , not bad .. walaupun tak berminat ,aku g jugak lahh ...
then aku mengonline sampai pagi , sebab tak leyh tidur .. tetiba ada org komen pic aku at tagged .. nak tawu sape ? org yg pernah jadi hero aku dulu , NINJA .. kadang kadang aku rindu kaw .. ))=
malam tu aku gelak bagai nak gila baca komen kaw .. macam biasa bila aku msg ngan dia lah ..

terasa rindu yang teramat sgt , kat orang yang pernah buat aku senyum dulu ..
but skunk aku still tersenyum , berada di rumah tercinta , lagi lah buat aku tersenyum ..

biarlah perkara yang dah lepas menjadi kenangan terindah .. ((=

*HAKIMI MOHD HATTA .. ^.^




No comments:

Post a Comment