Friday 4 November 2011

you're superb !

saja nak kongsi cerita ..
semalam aku bergayut dengan dia sampai dekat kul4 kowd ..
kesian dia , dah lah hari nie nak kerja . and tadi dia msg , tadi bukak kedai kul 11 ..
hamekkaw ! dah macam bos lah kaw budak !!


time calling semalam , we're talk bout our life .
aku dengan kau sangat berbeza weyy .. tapi aku kagum dengan kaw .. and happy sangat kenal lelaki hebat macam kaw ..
memang lah pada aku , pelajaran tu sgt penting , sebab aku mmg di didik cmtu .. pada aku , if tak berpelajaran , hidup tak kan ke mana .. tapi bila aku kenal dengan orang macam kaw , aku sedar , aku silap ..

aku dengan dia sebaya , lahir pon on the same month . but hidup kami sangat berbeza .
aku patut bersyukur , sebab di lahir kan senang .. tak lah senang sangat pown ..
bila semalam dia cakap , dia sekolah pown tak abeh . i was like =.= omg ..
pada aku , kau sangat bijak . and if kau belajar , kau memang boleh pergi jauh .
but dia ada reason kenapa dia tak abeh belajar .
#aku terima seadanya .
then dia cakap , dia dah datang tempat dia berada sekarang since umur dia awal 17 ..
jauh kan dari kelantan ke melaka ? dengan tak de pape .
yang lagi aku kagum , dia tak de sape sape kat ctu and tak penah pown sampai ctu .
kau hebat ...
dia hidup sendiri , tanpa ada apa apa masa mula mula sampai cni ..
and tanpa pertolongan or bergantung dengan siapa siapa pon ..
aku tiba tiba rasa nak tanya , bermodalkan berapa mula mula sampai cnie ..
with only rm40 ! gila , kalau aku , dah memang kondem lah weyy ..
dia hidup dari bawah , and now , hidup dia dah sama jea taraf dengan aku ..
Dia dapat semua yang dia nak .. sangat gila ..
#orang macam kau baru lah boleh di panggil LELAKI .
kalau lah semua lelaki macam kaw .



#please be my hero .

No comments:

Post a Comment