Monday 7 November 2011

i'll do what i say .

          6.16 am ... masih belum tidur .. hebat kan ? nak tawu kenapa ? sebab aku baru terperasan , bila aku unblock semua blocklist aku at facebook , semua post post and komen komen aku at wall kau and kau kat wall aku , TERdisplay balik . so aku buat keputusan , sanggup berjaga malam nie . janji semua tu clear . and i made it ! yeay ! aku start buat tadi dari kul 3.20 am . lama kan ? bhahaha .. janji aku berjaya buat apa aku nak .. ((=


         but , time sesi mendelete tadi , aku ada gak lah terbaca baca. tipu lah kalau aku tak terbaca langsung . ada jugak terdetik , mana janji aku selama nie ? kenapa aku jadi sorang yang mungkir janji . but dengan semangat yang sangat kuat , aku tepis semua tu , and keep thinking that i've my own reason y i do that .. and ada jugak terdetik , aku rindu semua tu , tapi aku tak perlu lak semua tu lagi dah .. ^.^
sedih lah bila terbaca tadi , tapi dah nama pon kenangan kan ??




okay bye ..
mengantuk .. nak tidur .. =.=
nanti sambung lagi ..




before tu , aku nak kongsi satu benda ,
aku ada tagged , then kadang kadang bila borink sangat , aku rajin lah mengonline kat ctu ..
kat tagged kan ramai lelaki GATAL , so tetiba aku terfikir nak buat something tadi ..
bila aku buat DP macam nie :-

gila ramai lah yang akan komen setiap kali aku update status , and msg sentiasa masuk ..
friend request pown dah macam sampah ..

but bila aku tukar DP yang nie tadi :-



then aku post canie : 'oke tak DP nie ?'
mampos ! tade satu komen pown aku terima ..
and bilangan msg and friend request yang aku terima semaki berkurang ..
HAHAHAAA ..
gila lahh . terang terang , tagged tu social network yang paling SOCIAL lahh ..
dunia duniaa .. ((=


nyte all !

No comments:

Post a Comment