Monday 14 November 2011

this is what we call life .

sayangg , imissyou .. i miss you like crazy , sorry , lama tak menaip untuk kau ..
mya tak online .. i'm busy with my preaparation for final exam .. wish me luck okay .. i love you lah bff ..
today mission is , online facebook untuk kali terakhirnya and melepaskan rindu dengan awak lah bff ,
sebelum pulang ke psis .. untuk final exam ! yeah !!

izinkan aku menaip entry nie dengan sepenunya bahasa melayu . sebab aku bukannya pandai untuk berspeaking nie kann ... ((=
ada apa dengan title entry nie ? semua nie berkaitan dengan bumi yang bulat and sentiasa berputar macam roda nie .. ada masa kita tersenyum , ada masa kita gelak , ada masa kita menangis , sedih  and macam macam lagi lahh .. tapi semua yang kita lalui tu lah yang dikatakan kehidupan ..
sekarang aku tersenyum dengan jalan yang aku pilih dalam kehidupan aku sekarang , walaupun tak di nafikan kadang kadang ada jugak dugaan yang datang untuk menyelitkan tangisan .. tapi sebagai seorang manusia yang menetap di muka bumi Allah ini , dengan ikhlas hatinya aku perlu laluinya ..
takde sebab lain, tapi semuanya untuk diri aku sendiri dan family ..


sekarang aku sedar sepenuhnya , walaupun aku ada yang bergelar cinta , and aku ada jugak manusia yang bergelar rakan keliling aku , tapi tade yang lebih penting dari diri aku sendiri dan family ..
yes , tak di nafikan , kawan dan dia juga tak pernah berhenti buat aku gelak dan tersenyum , tapi pada aku tak dapat tandingi keluarga aku yang bersama aku sepanjang hidup aku sekarang  , tak kira lah baik buruk perangai aku .. now aku dah sampai ke dunia yang aku cari , dengan apa yang aku study sekarang .. and tak dinafikan semauanya sebab ibu aku .. bersyukur sesangat dengan apa yang aku dah ada sekarang , and di mana aku berada sekarang ..


okay lets start .. NURUL HUDA ASMYRA nama yang diberi seasalnya gabungan nama ibu dan abah , tapi terlari ckit .. hehe .. now umur aku 18 tahun 6 bulan 15 hari .. i'm the second from 4 of us .. the truth , aku bukan lah sorang budak yang baik , but aku adalah aku .. and tade sebab untuk aku hipokrit , walaupun aku sangat lain berbanding 3 yang lain , tapi dengan apa yang aku ada sekarang , aku tahu , aku boleh hidup dengan cara aku macam nie , tak perlu jadi orang lain .. im student of politeknik sultan idris shah in dip secretarial science ... born on 30 april 1993 .. siapa aku sekarang adalah aku ..


this is the person that make me happy , selepas family aku .. my love for the whole 4 years , walaupun berapa kali break aku tak tahu lah .
===============================

i also have my friend that make me smile and laugh , also always beside me , whenever i could not resist my tears ..

i wish the next day is better than today ..


selamat hari jadi ..

disebabkan aku takkan dapat online sampai ke 24 hb , tak salahkan if aku just wish birthday kau kat cni.. ini jea pon cara yang aku ada ..
18 november 2011 : happy birthday , sweet 20 ..
semoga panjang umur and murah rezeki ..
i'm always pray a the better life for you .. 















No comments:

Post a Comment