Sunday 4 December 2011

haha ! sttrreesssss !

stress ! itu trademark boyfriend aku lah ! boyfriend aku okay ! di ulang , BOYFRIEND aku ! haha ..

wuwuwuuu .. love you lahh ..



okay , now nak cerita , kenapa dah beberapa hari berturut turut aku tak tidur malam ?
pelik niee .. apakah penyakit ini ? tahh ...
let's talk bout "lelaki penipu"
hahaaa ... best pulak topik pagi nie kann ..
tadi time tengah boring boring , aku terbukak lah profile sorang perempuan yang tak berapa nak ada kaitan ngan aku nie .
then aku terpandang lah satu benda yang mengkantoikan sorang lelaki nie punya cerita dongeng .
hahaa .. tak perlu lah aku detail apa benda tu kan .
just aku nak kongsi kat cni. kau tak penat kea setiap ari nak kena cari idea utk create story .
 then blum lagi kena putar belit cerita tu kan .. actualy aku takde lah nak berdendam dengan sape sape lagi dah . tapi aku just kesian dengan hidup kau .. hidup dalam kepura puraan , and dunia cerita rekaan kau tu .
nak kata budak lagi , idak le . dah tua da . dia jea perasan budak lagi .. tapi kan , kesian kat kau , sebab kau cari kebahagiaan dengan cara , create satu cerita , then bahagi bahagi kan kat setiap perempuan kau , just tukar nama jea . hahaaa .. itu bodoh . sorry , tercakap ..
kau jadi macam nie kan , sebab kau yang tak berpelajaran and takde masa depan . sorry to say .
 tambah dengan kau yang perasan diri kau tak kan pernah matang , tu yang jadi macam nie . perangai kau putar belit cerita , macam budak kecik yang dah terbuat salah , and cakap dia tak buat , but semua orang tahu dia buat , just tak sampai hati nak marah , coz KESIAN ..
okay , lets wait and see , sampai bila kau nak hidup macam nie .. sebab kan , kau dah lah BODOH , MISKIN pulak tu . tapi kau selalu tunjuk macam kau tu sebaliknya .
sepatutnya kau sedar , yang kau tak ada semua tu . then kau jadi kan semua tu cabaran untuk kau lebih maju ,
ini tak .. nak tahu tak apa yang boleh aku describe kau , BODOH SOMBONG .
maaf kerana kelancangan itu , tapi u deserve it !


okay , sesi mengutuk n mengkritik and meluah kan rasa kejijikkan dah sudah .
now nak cerita sal aku pulak ..
kenapa cuti nie rasa macam sekejap sangat eak ? hurmm ..
nie dah bulan 12 dah .. 22hb dah daftar masuk balik . hadoyy . hutan tercinta ..
and , tak lama lagi , result nak kuar . tiba tiba rasa takut .
but I've do my best . apa pun resultnya , aku akan terima ..
just berdoa sangat tak ada paper yang harus di repeat , especially paper TERSEBUT ..
dah tak larat dah nak menghadap . =.=
betul betul susah ..
tak sabar nak tunggu 16hb nie , seperti yang dirancang , holiday bersama family ..
walaupun melaka jea . =,= ohmg ..
tapi bila bersama family , adalah perkara paling bahagia kan ? tak kesah lah kat mana pun kan ?



hahaaaa .. dah tak tahu nak type apa ..
but , aku bangga dengan improvement blog aku , walaupun baru lagi berkecimpung dalam bidang ini .. XD
byee .. ^.^

No comments:

Post a Comment