Saturday 10 December 2011

hasil usaha semester 1






itu lah hasilnya . (=

pagi tadi aku bangun dari tidur , (petang sebenarnya) tetiba dapat msg dari sorang mmber cakap , result exam utk psis dah keluar .. tekezut gila .. sebab dah lama tak online .. huhu ..
then tggu abah topup broadband , sampai ke malam aku tak senang duduk . risau kan result ..
then dua dua ex roomate aku NURUL and HUSNA pulak bagitahu result mereka yang bagus ..
lagi lah aku risau kan .. dengan aku yang tak berapa nak belajarnya ..
then tadi baru aku check ..

tu diaaa ...
tak berapa memuaskan .. kan ? ini lah hasilnya banyak bermain ..
but its okay i think .. tak sangka pun akana dapat result sebegitu actualy ..
banyak sangat main kan .. but still tak puas hati , sebab lagi sikit jea nak 3.5 .. =.=
ibu cakap bersyukur lah dengan apa yang dapat ..
keep up and look forward next sem ... next exam for sure .. ((=
tapi dekat sini aku nak terangkan , walaupun result aku paling teruk micro , di situ aku sangat bersyukur sebab tak perlu repeat !
alhamdulillah ..
hahaaa ...
i'll make sure , i get better than that for next sem .. ^.^

kbaiii ...


1 comment: