Sunday 25 December 2011

i get what i want (=

Heyyy all !
Heheee .. happy sesangat hari nie .. At last I get bb for my self .
Tersangatlah happy kann ..
Tapi , aku boleh terlupa yang esok nak balik poli .
Punyalah terlupakan , sampai lupa nak kemas barang ..
Hahaa .. Teruk .
Okay , tadi aku pergi carik fon dengan ibu , kakak , dd n ijal .
Mmg lah ikutkan aku dah lama nak pakai samsung ace tapi bila fikir balik tak sesuai dengan jari aku nie .
Asik jea salah touch . So dari mendatangkan masalah , aku decide utk beli fon lain .
Then bincang punya bincang ngan kakak , dia ckp amik jea bb , lau takut kena CEROBOH macam ninja ckp tu kan , jangan lah letak benda bukan2 . Betul jugak kan , apa jea yg aku nak letak n simpan . And nmpk smart gak . Hehe ..
So akhirnya bb nie jd milik aku ..

Hehe .. Nyte .. Ngantokk ..

No comments:

Post a Comment