Thursday 22 December 2011

tak ada title , sebab banyak ceirta nak di kongsikann .. XD

DEMAM
sangat tak seronok kan bila demam , sakit tekak and selsema .. nasik baik dekat rumah .. dengan tulang belakang yang makin sakit . aku takut sebenarnya , tapi aku nekad nak g check jugak dekat hospital , kenapa dengan belakang aku yang dah sakit dekat dua tahu nie .. haduyy .. tapi sangat risau , kalau kalau penyakit 'lain' ... takpe , yang penting check dulu kann ..


SORRY SAYANGG ..

kau tahu tak , hari yang paling sakit and susah untuk aku , bila kita gaduh macam nie .. nak menangis tahu takk .. tapi aku kan kuat .. kuat macam kau jugak .. i'm so sorry .. sorry sebab cakap macam tu , buat kau sakit hati .. tapi aku jugak mengharap yang kau faham aku .. "maybe kau pun harap macam tu kan ". tapi kita sama sama keras kepala .. tapi b , aku dah sedar yang aku pun salah .. sorry again ..
#kalau lah aku mampu melafazkan perkataan maaf tu depan kau .. -.-
    macam mana kita gaduh pun , thanzk a lot sebab kau still caring sal aku . msg aku , walaupun dengan penuh keegoan . terubat ckit rindu kat kau b .. tak nak lah gaduh lama lama macam nie .. penat tahu .. dah lah demam nie . sape nak teman aku g hospital lagi ? =.= sorry b ..


MENGUJI KEIMANAN

okayy , bila engkau tu baru , kau buat lah cara kau tu baru kan ? senang cerita . hormat orang lain . time aku dulu , boleh jea . asal kau tak boleh ? and kau dah 18 , act lah macam kau tu 18 . dah masuk poli lah beb ! tak perlu nak tunjuk manja macam kau tu sekolah rendah . jangan jadi kolot . and yang penting hormat orang lain , aku fikir aku dah masuk poli jea , and aku nie bawah lagi . kalau tak , memang mintak maaf lah kalau kau termalu tadi . hadoy perempuann . kau macam budak kampung . jumpa kat PSIS nanti yea ! 

No comments:

Post a Comment