Sunday 11 December 2011

tak marah sangat pun actualy . just wanna say fakkkyouuu !

okay .. assalamualaikum semua ..
hows your day ? aku ? worst + bahagia sikit ! =.=

puncanya ayat yang sedikit kurang beradap seperti di atas tu terkeluar ..
bie janji nak datang sini pagi tadi , but disebabkan ada hal .. aku kena menunggu dengan hati terbakar ,
sampai dah tertidur tadi ... and dia sampai belakang rumah kul9 lebih ..
sakitnya hati , dengan muka toya pergi dekat dia , but the truth is I MISS YOU ..
then macam biasa lah kan , bila dah merajuk . memang aku tarik muka jea lah ..
lepas tu dia ajak pergi makan ... dekat kedai makan , dengar lah dia and kakak berborak bagai bagai ..
tetiba aku terperasan something , ada orang call dia , but dia tak angkat .. tak pernah pulak macam tu rasanya ..
aku amek fon dia . but recent call semua clear . lagi pelik .. msg pun .. wahh , semacam ..
then aku malas lah nak fikir pape , memang aku macam tu pun kann ..
tetiba ada satu msg dekat fon dia , aku tak syak pape and bukak jea lah ..
satu msg dari perempuan nama DIBA , dah lama aku perhatikan , kadang kadang ada gak msg dari perempuan nie . tapi cm mmber biasa jea .. dia hantar macam nie dekat amit :-


bitch: tadi awak call saya kea ?

aku : ha,ah .. awak buat apa ?

bitch : owh , takde buat apa . saya call awak tadi kenapa tak angkat ?

aku : owhh .. sebab amit dengan aku .. nie aku gf dia .. bleyh aku tahu kau siapa ?

bitch : owh , aku kawan dia ..

aku : owhhh .. dah berapa lama kawan ? actualy dah lama aku perasan kau dengan dia contact contact ..actualy aku gf dia . kami dah 4 tahun .. aku malas nak gaduh sal lelaki . so aku just hope kau respect hubungan kitorang keyh . before nie maybe kau tak tahu dia ada gf , but now kau dah tahu . hope kau faham lah yea . aku perempuan , kau pun perempuan ..

bitch : laki bini pun leyh bercerai , ini kan gf tak beradab macam kau nie .. kalau kau tak nak aku contact dengan dia , kau cakap kat dia . bukan dekat aku . i juz don't HARD UP boy like your bf ..
(and i was like . WTF ! act dia nak cakap HADAP dekat ctu , but dia nak speaking . and she talk bout tak beradap ? aku msg dia baek baek doe ! hanjing . memang aku melenting lah kan . aku pun mula lah berceramah )

aku : memang lah laki bini boleh bercerai , and the only reason is , when bitch like you involved in their relationship . kau nak cakap pasal tak beradap ? kau patuT bersyukur aku treat kau nicely . kau yang mulakan nak melenting and kurang ajar , siapa yang tak beradap sekarang . owh , aku tahu kenapa kau melenting , kau terdesak nak jntan . kau nak dia ? amek lah . kalau aku cakap pun dengan dia tak payah contact kau , but bitch macam kau keep calling him . siapa tak nak ? lelaki . kau tak hadap dekat dia ? but kau terhegeh hegeh jugak call dia bagai . IDIOT .



sekarang cerita dia, tak salah kan if aku as a gf , buat macam tu . aku just mintak dia respect . lau dia nak sgt at amit , just tell me . and aku boleh suruh si amit tu berambus .. and tak salah kan kau sebagai orang luar untuk hormat hubungan orang lain . kenapa kau mesti rebut orang punya . if before nie kau tak tahu ,now kau dah tahu . so ? sama sama perempuan , perlu ke kau berperangai macam tu .. hadolaa ..
time aku msg dengan dia , amit tak tahu . then dengan muka selamber aku pulangkan fon dengan tak padam langsung msg2 tu . dia baca ,terus dia tak senang duduk .. hamekkaw !
aku diam jea lah . then lepak lepak dekat rumah macam takde pape ..
pastu around 1 something tadi , dia balik . tetiba dia call cakap , dia belakang rumah , patah balik .
and bagi alasan , nak salam dengan aku . how sweet of you .  tapi aku tahu ada sebab lain ..
then tah macam mana , terbukak cerita perempuan tu . and dia mintak maaf , dia cakap dorang takde pape ..
dia kata , kenapa ta bagitahu dia tadi msg dengan perempuan tu . then dia diam jea ..
4 tahun lah , aku sangat suka bila tengok muka dia bersalah macam tadi ,, haha ..
then dia cakap "b sayang bb" aku angguk jea ..
then aku cakap , aku dah tak buat perangai , jangan lah buat perangai . jangan mintak aku buat lagi ..
pastu dia balikk ..

and tiba tiba dia call cakap dah sampai rumah ..
lepas we end our call ..
dia anta msg lagi "b syg bb , btul tak tipu , betul betul takde pape dengan dia . b mintak maaf dtang lambat . dah janji dari pagi . mesti bb terkejutkan tetiba b dah ada kat belakang rumah ? nape buat muka tadi ? macam datang bulan . b rindu bb" .
yang nie buat aku cair .. and I LOVE YOU MORE SAYANG ..


yang part atas tu memang lah makan hati gila , but penyudah hari nie , sangat bahagia ..
kbaiii .. ^.^

No comments:

Post a Comment