Monday 2 January 2012

great new year .. (:

hyeeee all .. dah lama tak update .. tak sempat ..
btw , tak terlambat lagi untuk wish happy new year kann ??
and i've a great new year for this year .. 01012012 ..
malam new year takde g mana mana .. but ptg tu habiskan masa dengan member tersayang , NADH and FYZA .. tersangatlah seronok .. bershoping YES .. hehe .. than malam tu habiskan masa dengan family ..
tersangatlah meriah .. tengok bunga api .. hehe
then 01012012 pagi , saya habiskan masa dengan BIE tercinta .. hehe .. we went to genting , walaupun dah terbangun lambat .. i've a great day with u sayang .. walaupun terlalu ramai orang , saya tetap gembira dan bahagia bersama kamu sayangg ... then balik kl around kul8 .. pergi wangsa walk carik wayang .. langsung tak terasa penat ... kami tengok cerita PAPA i <3 u .. merepek but bestt .. ((=
dekat pukul 12 baru balik rumah , kesian bie .. dah penat sangat but kena bawak motor balik klang ...
cdeyh gila la doe , rasa nak nangis .. aku dah sedap sedap sampai rumah , dia kena bawak motor sorang sorang balik klang ..
sepanjang tu lah aku tak senang duduk ... haishh ...
then he tell me that he already arrived at his home .. i get my smile back .. ^.^
saya rasa kita tak boleh putus .. walaupun baru baru nie kita memang betul betul macam takkan ada pape dah ..
sayangg , myra sentiasa berdoa yang kita akan kekal lebih lama dari empat tahun sekarang nie .. (= iloveyou ..



okayy , aku tak tahu apa penyakit aku , but aku tak boleh nak terima nasi langsung sekarang ..
kenapa ? memanglah dalam wishlist aku ada tersenarai nak kurus , but jadi risau .. bila semalam aku nak termuntah bila aku cuba makan nasi .. ohmyy ..


bye all .. HAPPY NEW YEAR .. hope this year much much better than last year .. >.<



i'm wearing hijab for this 2012 first day .. (=


No comments:

Post a Comment