Friday 6 January 2012

sedia memaafkan dengan hati terbuka ..

Bismillahirahmanirrahim ..

Aku tak tahu lah kenapa kejadian tadi buat aku tak boleh tidur ..
And buatkan aku nak post entri nie .. Petang tadi aku update status kat fb , tiba tiba
Sorg perempuan yg rasanya tak pernah betegur dengan aku pun komen status aku tu .. Terkejut jugak , she ask for my bb pin .. Its okay .. N I just give it to her without think anything .. Takde lah aku fikir pape kan .. Lgpun perempuan .. And she is the only person that I give my bb pin at fb .. Then dekat nak senja tadi aku receive satu request at bbm aku .. Mula mula macam tak nak accept coz risau , tak kenal kan .. Then tah kenapa gerak hati aku suruh cnfirm .. 1st msg aku at that mistery person is 'siapa nie' .. Then bila berapa msg lepas tu , aku terdetik its him .. Tp bila aku layan lagi .. Aku rasa bukan lah .. Sbb dia macam sorg adik yg carik kawan nak berborak .. Smpai lah dia ckp mcm2 yg aku rasa hanya sorg jea yg tahu .. And bila dia bagi hint terakhir , okay aku pasti ! Tu yazid .. I miss him for sure .. )):
Tapi aku dah nekad tak nak ada kaitan dengan dia lagi dah .. Bila aku ckp aku kenal dia , dia still tak ngaku .. And terus ckp dia nak g solat and set his status to busy .. I can't stop thinking bout that for every single second .. Tiba tiba aku bukak bbm aku , dia dah delete aku .. Hurmm .. Walaupun kejadian tu berapa minit jea , but benda tu buat aku tak boleh tidur .. Dia satu satunya bff aku .. That's why , I can't stop thinking bout this .. Tapi dia dah delete aku .. Urmm .. But thankz to him , coz berapa minit tadi dah cukup buat aku hilang rindu dekat dia .. Tak sedar langsung , dah lama kitorg stop kan semua nie .. Mcm2 cara aku buat , but aku still tak dpt lupakan dia .. Sememangnya aku tak berdendam dengan dia lagi dah .. And kalau lah tadi , dia jujur siapa dia .. And mintak maaf .. Aku akan maafkan dengan rela hati .. Sebab kehilangan seorang insan yg bergelar kawan baik lebih terasa dari seorang kekasih .. Dia satu satunya insan yang sudi menjadi pendengar terbaik untuk aku .. I miss you kawan .. )):



Yazid razali ..

No comments:

Post a Comment