Sunday 22 January 2012

i love my friends .. i mean my true friend .. i miss this moment damn much ! (=

hye hyee hyee .. omg , nie dah kira lama lama lama gila dah tak update bff saya nie .. sorry .. nak kata bz , tak lah sgt , just takde masa yang terluang untuk menghadap lappy .. hehe ...


korang korang korang sihat ? hehe .. macam ada jea orang yang nak melawat blog burok saya nie eak ..
nak tahu tak ? 7 january haritu nak tahu tak , aku menghabiskan masa dengan rakan rakan tercinta , FATIN n FAZREE .. kitorg berjalan jalan ke melaka , plan kitorg just nak jalan jalan , tah macam mana tergerak nak overnight .. and masing masing bersetuju .. hehe , so kitorg pun overnight lah dekat melaka .. hari kitorang tersangat lah gembira and tak berhenti henti snap pic .. hehe .. maklum lah FAZREE pakai DSLR gituu ... hehe .. smpai ke malam berjalan n bergambar .. nak tgk tak gambar kamii ?















tu lah pic pic kami .. that's my friends and i love them .. walaupun dorang annoying .. haha .. lepas dah penat berjalan n melepak sampai dah nak tengah malam , tiga tiga dah tak larat sangat .. and dah tersangat lah rimas , berpeluh segala .. betri fon aku pun dah macam nak mati sangat dahh .. lepas tu , nak di jadikan cerita , benda yang asalnya best , jadi bertambah tambah best ,, bila aku call someone yang aku kenal area tu , and dengan rela hati nya dia nak tolong kitorg .. KIMI bagi kitorg tumpang mandi , pinjam towel and pakai dia punya shower cream .. omg , baik sangat .. thankz a lot to him .. lepas tu kitorg turun lah berjalan jalan dengan kimi .. kesian dia , sanggup overnight dengan kitorg smpai pagi sedangkan esok nak kerja .. baik kan ? tapi tersangat sangat lah happy bila dia join kitorg .. and mmber dia si AZIZUL pun join kitorg .. hehe .. 


and sampai sekarang , kenangan hari tu tersangat tak dapat di lupakan .. rindu mereka .. especially him .. aku dengan FATIN , nak pergi situ n lepak dengan mereka lagi .. hehe .. tapi tak tahu bila .. i miss that moment ..


tu lah mereka , yang tengah KIMI and yang paling kanan AZIZUL  ...





kbyeeee .... miss them .. (=








No comments:

Post a Comment