Sunday 5 February 2012

keputusan berani mati .

assalamualaikum all .. (=
sementara ada masa terluang nie lebih baik aku post entry banyak banyak kan ? hehe
okayy , cerita hari nie . aku dah buat satu keputusan berani mati punya ..
since last two week maybe , kakak aku dah mintak nak tukar fon dengan aku ..
tak tahu lah apa gila perempuan nie , sedangkan fon dia lagi mahal rasanya ..
memang kalau ikutkan tak nak , walaupun fon aku murah , tapi rasanya aku tak boleh hidup tanpa fon tu .
yelahkan , macam mana nak berbbm , berfb and bertwitter .. haishh ..
since semalam dah kali kedua dia request , aku pun macam nak 'yelah' kan jea lah ..
then hari nie , dia nak balik shah alam so tadi memang saat paling genting lah doe .. berbelah bahagi gila , but dah bagi pun .. hehehe
kenapa aku sanggup tukar ? sebab next two weeks aku nak pergi kelantan , n fon dia punya camera jauh lebih bagus lah dari fon aku kan .. so aku kena menanggung derita  lah untuk 3 minggu nie ..
and akan merindu fon kuu ...



#encik bb , gonna miss you damn much .. )=

No comments:

Post a Comment