Tuesday 7 February 2012

we're done ..

yes .. its not a joke .. its for real .. we're done .. senang n sekejap kan ?
nanges sikit jea .. tapi takpe lah , nak buat mcm mana ? takde jodoh kan ...
kena terima seadanya lah kan ... kali nie bukan aku yg mintak , and rasanya nie first time dalam hidup aku lah , aku terima perkataan tu dari sorang lelaki yang aku sayang .. pelik tersangat .. tapi bila aku terima perkataan tu , yes aku akan pergi .. sebab rasa macam dibuang dah .. hina sangat doe .. ):
okay dah , aku dah hilang dia .. sekarang nie , teruskan hidup awak macam biasa lah mya .. boleh kan ?
aku tak tahu kenapa , for the first time dalam hidup aku , walaupun dia dah buang aku , aku tak berhenti say sorry dekat dia .. sebenarnya bukan sebab salah aku dekat dia, but sebab rasa dalam diri aku yang aku tak boleh nak terima dia langsung dah .. sbb dia dah buang aku .. ):


he said , its all because of me .. yes , memang aku puncanya .. sorry for that sayang .. bukan aku tak nak ikut , nak sangat , just aku ada keluarga , aku tak nak keluarga aku fikir apa .. bukan aku tak nak pergi , nak sangat . just kalau boleh balik awal sikit .. and if kau memang tak nak balik awal takpe , aku boleh balik sendiri .. janji aku dpt tunaikan apa yg aku dah janji dengan kau n aku dpt ikut kau .. tah lah , kalau lah kau tahu mcm mana nak sangat aku ikut kau , kenal family kau  n mcm mana excitednyer aku nak pergi sana for the first time .. tp kau tak tahu .. mcm mana nak buat kau tahu ..
yes , salah aku sebab melenting .. sbb kau cancel .. aku melenting sebab tekilan sangat .. sangat doe .. dah happy sangat .. tiba tiba cancel mcm tu jea .. ): aku dah bgtahu ibu sume .. smpai hati doe ..


sumpah tak sangka , sbbkan hal nie kau nak hancurkan semua nie .. and tak tedetik langsung kau akan cakap mcm tu .. sebabkan hal kecik jea .. setiap msg yang smpai dari kau buat air mata aku mengalir ... tak kuat gila lah aku kali nie .. terasa macam bodoh sgt .. mana myra yg sebelum nie ? myra yg tak pernah kesah langsung kehadiran sorang lelaki dalam hidup dia .. ):



sayangg , no matter what , i'd love you .. gonna miss you .. all the moment with you and your words ..



1 comment: