Monday 24 December 2012

luahan hati kebosanan melalui LI minggu kedua. CC: "NENEK SIHIR" si penjahat..


Nak ajak aku keluar naik motor? Omg.. no way! Nak ajak aku merempitlah kiranya nie? No no no! im not used to that.. malu tahu! Taknakk! Kau nak ? pergilah sorang2. bf aku pun aku tak nak ini kan engkau . orang yang aku tak kenal pun. Uhuhuuu… tidak lahhh.. sorry.. segan lagi nyaa.. taknak ..
Rumah sewa tu dah macam rumah aku sorang, budak2 nie bergilir gilir taka de, tak faham aku. Bosan tahuu.. tak tahu nak buat apa sorang2.. nak keluar? Lagi lah tidaknyyaa. Segan and tak biasa lagi dekat sini.
Sejuknya office nie, sjuk melampau . aku rasa macam aku dah membeku dah.. keras dah kot rasanya nie. Jari jea yang bergerak. Hahahaa… bosan sangat tu yang test keyboarding skill balik nie.. huhuuu. Masih okay. Masih excellent. Aummm.. hahaaa… tapi dorang nie kenapa tak pernah langsung bagi aku kerja typing, macam mana aku nak asah bakat aku kalau macam nieee… arhh! Makin mundurlah kalau ada skill but tak di praktikkan.. betul dokk? Di saat bosan bosan nie moh le kita berborak seorang diri.. semua orang tak layan kita. Bukan tak layan, ada 3 orang jea dekat dept nie hari nie. Memang bosanlah cerita dia. Hahhaa.. siapa jea kan yang nak layan aku… semua orang ada hal sendiri.. nenek sihir tu jangan cerita lah. Aku pun taknak berborak dengan dia. Haha..
Alamakk. Sakit perutlah pulakk.. tadi nenek sihir tu belanja aku kfc lepas dia marah2 aku. Entah2 tak ikhlas doeee! Haaa… abeh lah aku…
Okay, aku membayangkan nasib aku 6 bulan nak menghadap nenek sihir nie! Omg! Mampu ke aku? Tidak rasanya! Boleh gila plus cepat tua and tak gorgeous macam dia doe! Ohemgee ohemgee! Don’t want! Betapa sejuknya suhu office nie sampai aku tak rasa jari aku tengah menaip nie ha… percaya takk?
Nenek tua mengaku diri dia warga emas! Bhahaha! Sedar diri! Gelak dalam hati ha aku! Bhahaha! Dia duduk bergosip sampai tak boleh nak angkat telephone! Owh come on!! Dasar nenek sihir! Hechuuuu!! Tak suka nenek sihir!


bye! berjaya aku mengcreate new post setelah sekian lama mendiam. akibat kebosan teruk!


POST MENGARUT DARI SAYA :D

No comments:

Post a Comment