Thursday 14 February 2013

sakit hati tahap kuasa kuda

ya Allah, di petang yang indah ini, mahyon sangat melampau lampau. tiba-tiba dia datang dekat aku, and cakap aku hilangkan agreement dia masa dia suruh aku buat filing haritu. everything she give me, i have put it inside that file! dekat mana lagi aku nak hilangkan benda tu? takkan aku nak buang? apa yang takde dalam tu, means dia tak bagi dekat aku! tolong lah faham! dia macam nak cari salah aku, macam konon aku tak tahu pape and tak boleh bersuara, sesenang hati dia nak letak semua kesalah dekat aku. ingat aku budak bodoh ke? tolong lah! maaf, aku melawan tadi, tapi dengan cara yang sangat polite and bermanners and kau nak matang sangat, so aku layan kau cara matang. nahh, serious aku bukan budak-budak note that. i come here with the skilll and knowledge that i've learn and practice.. if i did anything wrong, teach me and tegur cara baik. bukan tiba-tiba tak bertegur and keep blaming me. childish sangat doe! tiba-tiba datang dekat aku and cakap 'you hilangkan agreement dalam file i masa i suruh u buat filing haritu' .. come on! beradab sikit lah! dah tua kan? nahh, aku pun dengan cara yang sesuai aku melawan, i ask her, 'i hilangkan ? maksud u, i amek dokumen tu dari dalam fail tu and i hilangkan? means i keluarkan dari dalam fail tu?' ahhh, come on. apa pula motif aku nak buat macam tu? kau yang selalunya careless, tah kau tak bagi aku dokumen tu dekat aku. kalau kau betul bagi aku, if aku tak letak dalam fail, means ada dekat workstatioan aku, masalahnya dekat workstation aku dah kosong. semua kau dah amek! apa lagi?

No comments:

Post a Comment