Wednesday 13 February 2013

Semangat yang nyawa nyawa ikan. + " Our Crazy Date 'Sahabat' "


Hi. Assalamualaikum. Nahhh, tak bersemangatnya harinie and paling tak seronok bila pagi-pagi dah mengeluh. Betapa tak bersemangatnya aku pagi tadi nak pergi kerja, sampai rasa nak menangis. Terukkan.. alahaii, lagi lagi nak menghadap muka si mangkokhayon ni.. damn..  sabar mya, kena bertahan, tiga hari jea lagi untuk minggu nie. So you have to be strong. And beberapa bulan jea lagi untuk menghadap muka si mangkokhayon nie… kena juga bertahan mya.. nak tahu, makin tak bersemangat gila bila pagi nie aku kena pergi kerja and kedua adik beradik ku didi and kakak pergi bercuti ke cherating and ke bukit tinggi. 4 hari. No wayyy, nak ikot. Patah semangat, sampai rasa nak resign. Hahaa… yang tu mengarut.. but now, aku dah dekat tempat kerja.. pagi pagi orang pertama yang aku Nampak ialahhh mahyonn… sangat patah hancur luluh semangat.. L


Okayy, yeahh… I’m counting, we should meet on this Saturday, but di sebabkan kesulitan aku sendiri, plan jadi tonggang tebalik. Sorry faiq. Tak sure lagi dapat meet ke tak, but I’ll try my best, untuk dapat meet juga even kejap jea pun. Hantarkan dia ke tempat kerja kejap jea pun. Sebab aku dah janjikan, so rasa serba salah. Kalau tak dapat meet this Saturday, we have to wait until the end of this month. Waaa, lama. Gonna missyou lah pendekk.. ahaa, other than that, I’m also counting for something more special than this.. jyeahh…


Last week punya ‘crazy dating’ was superb. Nahh, we are always superb together right. Dua dua senget, but dia lagi senget lah. Having our 24 hours together, yeah great moment for sure. Sampai nak tergila sikit kepala hotak aku melayan. paling senget bila im tweeting using his account, and he is using mine. senget kan? Sorry, faiq tak jadi shopping, cancel. And tangguh to the end of month. And aku, dapat tengok die hard jea. Parker still tak dapat tengok. Sedihh. This is our fourth time meet, and kali ke empatlah faiq menghabiskan sisa aku. Okay, that’s the reason why I love you. Hahaa. We’re having steamboat and sushi together.. yeayy! Paling paling ‘menyayat hati’ bila faiq did the same thing just like ayie always do when we eat kfc. Aku tak cakap pape pun, tiba tiba faiq mcm sangat memahami and kopek kan ayam tu. Alahai, sangat terharu. And yeah that is my problem bila nak makan ayam kfc. Kalau tak, tunggu lah aku abehkan. Thanks faiq. Even aku agak bersedih dengan apa yg jadi antara aku dengan ayie. Sokayy, takde hal lah. I have you, so I don’t need anyone else.. oh ya, before balik, we change our phone. Gonna miss you baby torch.. Ending for our date was a lil bit disappointed, but its okay for me and for us. We can handle it. Kami kan hebat and kuat.. “people make mistake and deserve for second choice” just like you, I mean ‘us’ ..


nahh, sesi menghabiskan makanan mya. look at his cute face,
mulut penuh.. bangga sempat snap pic nie.. :D


Meet me on our next ‘crazy dating’ story.. bye!

let me remind all, He is NOT my boyfriend but he is my LIFE (nyawa)..

No comments:

Post a Comment