Friday 8 February 2013

Hi 8th of February!


Assalamualaikum. Pagi yang indah dengan hujan renyai-renyai. Agak gila aku meredah hujan tadi. Sebab takde payung. Tapi digagahkan juga. Hujan dari subuh harinie, sangat sejuk. Aku bangun awal, but still gerak pergi kerja lambat. Betapa tak bersemangatnya nak pergi kerja. Pagi-pagi mood aku dah dirosakkan oleh si Mahyon gila. Bengang gila. Kalau before nie still tinggal beberapa file atas meja aku, now licin! Serious licin! Apa masalah dia sebenarnya nie? Bertembung dengan aku pun cepat-cepat lari! Childish nya! Melampau! Aku langsung tak bercakap dengan dia, aku sangat pantang bila orang nak buat muka ketat depan aku. So I will do the same. Sebab aku pun bukan baik sangat, at least aku dah try and dah bermanis muka. If dia still macam tu, go to hell! Mati sekarang! Sekarang! Ahhh, sangat merosakkan mood di pagi jumaat yang indah nie. Aku dah lah rimas rimas nie. Tolong lah faham. Tolong tolong. Dah lah mahyon, mati lah kau. Aku malas nak layan kau. Abeh cerita pasal kau. Taknak sedih sedih dah. Aku bukan apa, nanti aku yang bakal dipersalahkan, tak buat kerja segala bagai. Padahal bagi jealah banyak mana pun kerja, I'll finish it. Just jangan kacau kerja aku. Nnt aku jadi serabut.  That’s all. Okay, kalau benda nie berlarutan, senang jea, aku akan report dekat boss aku. Done! Settle!


Okay,harinie jumaat, 8th of Feb, I will meet him. Yeayyy! Today is the day. We will meet after habis kerja. And got soooo many things to do together. Excited? Rindu? Dok aihhh.. happy jea, macam biasa jea.. rindu lah juga, rindu the way we talk to each other 24 hours non stop.. yaa, happy bila jumpa org yg sangat senang nak communicate with. faiq request macam macammm untuk di makan.. aihhh.. aku akan tunaikan semampu aku… and we gonna watch movieyhhh together. Aku tersangat excited nak tengok PARKER and DIE HARD sebenarnya… eh, okay bye! 

No comments:

Post a Comment